روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......
روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......

بودن یا نبودن!همه لطفا نظر بدید

سلام دوستای خوبم.خوبید؟

این پست روزانه نویسی نیست،فقط نظزخواهیه.نظراتتونم برام خیلی مهم و در نتیجه تصمیمی که میخوام بگیرم،تاثیرگذاره.پس لطفا همه شماهایی که لطف میکنید و اینجا رو میخونید،چه خاموش چه روشن،نظرتونو بدید.چون اینجوری بعدا جای گله ای باقی نمیمونه که ااااا چرا تصمیمی بر خلاف نظر من گرفتی!همه نظرتونو بدید،منم قول میدم یه براورد از نظراتتون بکنم و ببینم اکثریتتون نظرتون کدوم سمتیه،همون تصمیمو بگیرم.

خب،در جریانید که از ماه پیش دارم میرم باشگاه،کلاس زبان ساشام که از همون ماه پیش شروع شده .یعنی الان کارای روزانه من اینه که صبح بلند میشم و صبحونه ساشا رو حاضر میکنم و میرم باشگاه.معمولا ساعت نه تا یازده و نیم باشگاهم و تا بیام خونه و برم دوش بگیرم و بشینم میشه ساعت یک!بعدش تا ناهار درس کنم و بخوریم و جمع و جور کنم میشه سه!

یعنی از وقتی از خواب بیدار میشم تا ساعت سه کاااااملا وقتم پره!بعدش که روزای فرد که ساشا ساعت چهار کلاس داره،از سه و نیم حاضر میشیم و بعد میبرمش و میام خونه و تا یه نفسی تازه کنم و حالم ازین گرما جا بیاد باز باید برم دنبالش و بیارم.یعنی روزای فرد من از صبح که از خواب پا میشم تا شش بعدازظهر مشغولم،بدون وقفه .روزای زوجم که تا سه حدودا.خب حالا حساب کنید که من باقیمانده زمانو تا شب باید هم به ساشا برسم.نمیشه که بچه همه اش خودش تنهایی سرش به بازی باشه و مادر به کارای خودش برسه.حداقل حداقل دو سه ساعت باید باهاش وقت بگذرونم.مثلا بعضی وقتا میبرمش پارک،بعضی وقتا میبرمش دوچرخه سواری،اسکیت سواری،یا اصلا میبرمش جلوی در باهم یا با دوستاش فوتبال بازی میکنه.یا اینکه میشینیم تو خونه باهم بازی میکنیم،سی دی میبینیم یا نقاشی میکشیم و ازین کارا.منظورم اینه که اون حداقل سه ساعتی که گفتم،واقعا فقط به ساشا میرسم و وقتمو با اون میگذرونم که یه نیاز طبیعیشه.دیگه اون یه ذره زمانی که میمونه رو هم باید شام درس کنم و به خونه برسم.بالاخره یکی دو روز درمیون جارو کشیدن و گردگیری و نظافت خونه باید انجام بشه که میدونید چقدر وقت گیره.شبم که شوهری میاد و وقتی کلا سه چهار ساعت در روز میتونیم باهم باشیم،بالطبع باید این وقتو باهم بگذرونیم،نه اینکه هرکی واسه خودش!

حالا اینایی که گفتم قراردادی نیست.بالاخره بعضی وقتا مثلا شوهری تنها فیلم میبینه و من میشینم کتاب میخونم.یا یه روز خسته ام بیشتر میخوابم و کمتر با ساشا بازی میکنم.ولی اینایی که گفتم برنامه کلی روزام بود.

همه این صغری کبری ها رو چیدم که بگم این پست گذاشتن تو وبلاگ شده برام یه کار خیلی زمان بر که بعضی وقتا واقعا بهش نمیرسم.

میبینید که پستامم طولانیه.خب نمیشه کوتاه بنویسم.چون روزانه مینویسم و همه لطفش به گفتن جزییاتشه.خب این طولانی نوشتن که شما شاید تو پنج دقیقه ده دقیقه میخونیدش واسه من دو ساعت زمان میبره.

البته اینم بگما،من واقعا عاشق وبلاگمم و روزانه نویسی هم از علایق خودمه.یعنی الان فکر نکنید که دارم منت سرتون میذارم.اصلا اینطور نیست.من مینویسم چون دوست دارم.خب وقتی شماهام همراهمید و نوشته هامو دوس دارید،معلومه که بیشتر علاقمند میشم.

من اصلا ازون اول برنامه ام این بودش که هر روز بنویسم.ولی دیدم نمیرسم.بعدم فقط نوشتنش که نیست،جواب دادن و تایید کامنتهای شما عزیزانم بالاخره وقت زیادی میگیره که البته چون همه اش پراز انرژی و عشق شماست،واقعا اینو از ته دلم میگم که همیشه این جواب دادن به کامنتهاتون رو با عشق انجام دادم.

بعدش نوشتنمو کردم هفته ای سه چهار بار و حالام شده هفته ای دوبار.البته بعضی وقتام هفته ای یه بار رسیدم که بنویسم.

حالا من ازتون با توجه به همه چیزایی که گفتم نظرتونو میخوام.

من خودم فکر کردم به جای اینجا،هر روز صبح روزانه روز قبلشو تو اینستا بنویسم.یا مثلا آخر شب مال اون روزو.یه همچین کاری.به نظرم اینجوری کمتر وقتگیره برام.

البته نمیدونم همه شماهایی که این یکسال و خورده ای خواننده ام هستید،میتونید بیاید اینستا و اونجا باهاتون باشم یا نه.

واسه همینه که میگم همه تون نظر بدید.چون میخوام ببینم اکثریتتون نظرتون چیه،بعد تصمیم بگیرم.اگر که میتونید تو اینستا دنبالم کنید که همونجوری که گفتم،اونجا بنویسم.اگرم که نمیتونید،باز همینجا طبق روال قبل ادامه بدم.

فقط لطفا تو نظراتتون چیزایی که بالا گفتم و مشغله هامم در نظر بگیرید.

در نهایت همونی میشه که خودتون میخواید.مطمئن باشید.

چه اینجا بنویسم و چه ننویسم،واقعا دوستتون دارم و به وجودتون افتخار میکنم.

مواظب خودتون باشید

فعلا خداحافظ.

نظرات 56 + ارسال نظر
ایوا 14 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 05:38 ب.ظ http://mysecretdiary.blogsky.com

چه اینجا و چه اونجا ما خواننده شما هستیم.

سعیده* 14 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام. من هر دو تا شونم خیلی دوست دارم.

اوا 14 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 07:18 ق.ظ

سلام
تروخدا جایی نرو..همین جاخیلی خوبه...همیشه همینجا بنوبس...ساشا جون رو ببوس...شاد باشی.

پرواز 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 07:54 ب.ظ

هرجور دلت میخواد بنویس یا اصلا ننویس. به خدا اگر ذره ای اهمیت داشته باشه.

فرشته 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 06:52 ب.ظ

من اینجا رو دوست دارم ولی مهم زندگی خودته در ضمن آگه خودت دلت تنگ نشه من مطمن هستم نمیتونیم ننویسی

باران 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام من قبلا اینستامو پاک کرده بودم فقط به خاطر شما دوباره نصبش کردم من از همونجا هم دنبال میکنم فقط بلاکمون نکنی چون عکس نذاشتم فقط برای دنبال کردن شما دوباره نصب کردم.

پرند 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام، لطفن همین جا بنویسید، ولو شده هفته ای یکبار

مریم فشمی 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام من اینجارو خیلی دوس دارم ولی اکه سختتونه خوب اینستا هم خوبه مهم اینه که شما راحت باشین

سپیده 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام خانومی خوب من وبلاگ رو دوست دارم و می خوام که همین جا هم ادامه بدی....

candym859 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام مهناز جون .من با
اینستا موافقم

مهدیا 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 01:08 ب.ظ http://mahdia.blogsky.com

مهناز جان من چون تو اینستا پیج ندارم نمی تونم پیغام بذارم و فقط می تونم ببینمش.

رویا 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 01:04 ب.ظ

من همیشه میخونمت و کیف میکنم از نوشته های پر انرژیت..البته هرچی به صلاح خودت و خانواده اته بهتره....من چه اینجا چه اینستا میخونمت..

بارونی 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 12:43 ب.ظ http://solisoli.blogfa.com/

سلام گلم. من چند وقتیه که وبتو میخونم. فقط چون از سرکار میخونمت شرمنده وقت نظر گذاشتن برات ندارم. ادرس اینستاتم دارم. اونجام پیگیرتم.
عزیزم به نظر من ببین خودت هر طور که راحتی همون کارو بکن چون زندگی خودته و ما فقط خوانندشیم پس باید اول راحتی خودتو در نظر بگیری

هلنا 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 12:31 ب.ظ

مهنازجون تو نرو خدا بازم بنویس

مامان سمیرا 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام گلم.هر جور صلاحته انجام بده واقعا مهمه که خودت به زحمت.نیفتی.امابنظرم اینجا کمرنگ باش اما تعطیلش نکن اگه خواستی طولانی بنویسی اینجارو داشته باشی

سهیلا 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام عزیزم
من تو اینستا هم عکسای خوشگلت رو دنبال میکنم و قبول دارم که اونجا عکس گذاشتن و نوشتن وقت خیلی کمتری ازت میگیره.ولی یه چیزی بهت بگم.
من چندسالیه که وبلاگ خون حرفه ای هستم.یعنی با اکثر وبلاگ نویسها آشنام.با بعضیاشون از طریق وبلاگشون،با بعضیاشونم از نزدیک.به جرات و با قاطعیت میتونم بهت بگم که وبلاگ تو یکی از پرطرفدارترین وبلاگهای روزانه نویسه.خیلی راحت و روون مینویسی و خیلی هم طرفدار داری.حتما خودت هم از آمار وبلاگت اینو متوجه شدی.پس واقعا حیفه که بخوای ببندیش.قبول دارم وقت زیادی ازت میگیره،ولی به نظر من همون هفته ای دوبار رو بنویس.
امیدوارم نظر دوستانم بیشتر به این سمت متمایل باشه.درضمن بهت تبریک میگم که اینقدر خواننده هات برات محترم و با ارزشن که تو همچین موردی،به جای اینکه راحتی خودت رو در نظر بگیری،مسآله ات رو شفاف با اونها در میون گذاشتی و درآخرم تصمیم گیری رو سپردی دست خودشون.واقعا آفرین بهت.

نازنین زهرا 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 12:14 ب.ظ

آخ مهناز جان من اینستا ندارم!از کل دنیای مجازی فقط دو سه تا وبلاگ هستش که میخونم و لازم به گفتن نیستش که هر روز صبح اولین وبلاگی که باز میکنم،مال شماست.واقعا با عشق میخونمت.
ولی با توجه به چیزهایی که گفتی،حق داری که وقت کم بیاری.پس هرجور که راحتی و اذیت نمیشی همون کار رو بکن.
اینو بدون که چه بنویسی و چه ننویسی خیلی خیلی دوستت دارم.موفق باشی

ثمین 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام
مهناز جون من اینستا رو هم میتونم چک کنم

یک زن 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 11:57 ق.ظ

سلاملیکم.بابا تو که از خانمهای شاغل هم سرت شلوغ تره دختر!خیلی خوبه که خودت رو محدود به خانه داری نمیکنی و نصف روز را برای خودت میگذاری.
با توجه به چیزایی که گفتی،حق داری که به وبلاگ نرسی.به قول خودت پست گذاشتن یه طرف،جواب کامنتها را دادن یه طرف!
هرجور راحتی عزیزم،من با اینکه تو اینستا هم شدییییییدا دنبالت میکنم!ولی نوشته های اینجا را بیشتر دوست دارم.اونجا چون مطالبت را با عکس میگذاری خیلی باحال میشه،ولی دوست دارم روزانه هاتو از اینجا بخونم.
به نظر من،هم هر روز تو اینستا بنویس و کلی عکس بگذار،هم هفته ای دو سه بار اینجا بنویس!الفرااااااااار

ماهی 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 11:53 ق.ظ

ما که خصوصی خدمتتون نظرمونو اعلام کردیم.بازم میگم،هرجور خودت راحتی.منم به نظرت احترام میذارم،ولی وای به حالت اگه نخوای اینجا بنویسی!!!دیگه هرجور خودت صلاح میدونی

بیضا 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 11:19 ق.ظ http://mydailydiar.blogsky.com

مهناز جونم من شخصا درسته که خیلی دوست دارم و به نوشته هاتم خیلی علاقه دارم ولی واقعا به کانون خانواده و دیګر اولویت هات احترام دارم من میتونم تو انستا هم فالو ات کنم و ازت بیخبر نمونم، هر جور راحتی و هرجوری که میتونی آرامش خودت و خونوادت رو حفظ کنی همونو انحام بده. همیشه شاد و سلامت باشی

مینا 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام عزیزم ماشاالله به این همه انرژى, گلم اگه من یه مدته برات نظرنمیزارم عذرم موجه یه روز بعد عیدفطرعروسیمه همش درحال بدو بدو
عزیزم من اینستا ندارم ونوشته هاتونم دوس دارم زیاااااااد پس ایشاالله تعدادکسایی مثل من زیادباشه که همین جابنویسى
مهناز جون دوست دارم

تلخون 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام گلم
من هم تو اینستا مطالبت رو میخونم و همین اینجا...راستش فقط چون نظر خواستی این جسارت رو میکنم و میگم که از نظر من کدوم بهتره... من فکر میکنم تو اینستا بنویسی بهتر باشه...هر لحظه و هر زمان که خواستی اونجا با هر تعداد کلمه حرفت رو بزن...چون عادت داری بنا به نوشته هات عکسی از حال و هوای خودت هم میذاری...مطالبت شیرین تر میشه..
در هر صورت و هر انتخابی ما هم دوووووستتتت داریم زیاد...یعنی خیلی زیاد ها

هدی 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام مهناز جونم خوبی خدا قوت
هر تصمیم بگیرید هر جا احساس کنید خوب وراحتید من هستم

مهسا 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام عزیزم من تو اینستا فالوت میکنم ولی پستهای اینجا رو ترجیح میدم راستش.برای اینکه زیاد وقتت رو نگیره هفته ای یه بار هم بنویسی خوبه. بازم به وقت و تصمیم خودت بستگی داره

مامان ارسام 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام به نظر من اینجا خیلی بهتره

نسیم 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 09:39 ق.ظ http://nasimmaman

هر جا که راحت تری بنویس عشقم.....من میخونمت چه اینجا چی اینستا

خاطره 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 07:33 ق.ظ

سلام به مهناز عزیز من که در هر دو جا دنبالت می کنم و می خونمت ولی فکر میکنم خوندن پستای وبلاگت یه چیز دیگه هست موفق باشی عزیزم

سپیده مامان درسا 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 02:52 ق.ظ

مهناز جونم به نظرم همین جا باش و ادامه بده ولی خب کمترش کن هم زمان و وقتشو هم گفتن جزئیاتشو هر چند به قول تو لطفش به گفتن جزئیاتشه اما چاره چیه وقتی وقت کمه کمتر بنویس برامون ، یه جورایی سبک نوشتاریتو عوض کن سعی کن کلی تر بنویس و مثلا هفته ی یه بار یا دو هفته ی یه بار بنویس ولی از اتفاق های مهم بیشتر بنویس که هم واسه خودت اینجا بمونه هم دوستان از حالت با خبر باشن ، مثلا گفتن هر روز غذا درست کردن یا خوابیدن و فیلم دیدن و بیرون رفتن و نگو و کمترش کن ولی اونایی که مهم ترن و بگو مثلا هر چند وقت یکبار یه فیلم مهم دیدن یا بیرون رفتن مهم یا ... شاید کمتر وقتت گرفته بشه البته نمیدونم خواهر بخدا منظوری ندارم فقط چون گفتی نظر بدین و بگین گفتم ...
امیدوارم از حرفای من چیزی به دل نگیری ، خودت میدونی که من چقدر دوستت دارم و بهت عادت کردم باور کن از خدامه هر روزه بخونمت
ببوس ساشا رو از طرف من

نگار 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 01:47 ق.ظ

سلام
مهناز جون من که دو سه ماهى میشه که فضاى مجازى را بوسیدم و کنار گذاشتم
حالا هر جور میدونى

nasim 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام مهناز جون،من که تو اینستا م با شما هستم،ولی اینجارو خوندن یه چیز دیگست

مری 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 01:00 ق.ظ

من که مخالف اینستاهستم...نمیتونم اونجاروبخونم

مامان روژین 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 12:34 ق.ظ

راستش ناراحت مبشم که نخونمت بت عادت گردم بدجوربدون تعارف میگم ولی ساشاازدل ماواجبتره اینکه توسختت بتشه بیای وبنوبسی لطفی نداره پس کاری روبکن که میتونی وعذب اورنبس اینبستام خوبه موفق باشی بانوی مهربان

آتوسا 13 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 12:07 ق.ظ

عزیزم من با اینستا موافقم

مامان طلاخانوم 12 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام مهناز جون
از نظر من مهم همراهی با تو نازنینه.کجاش مهم نیست .هر تصمیمی بگیری من باهاتم.هر چند که لذت وبلاگ خونی ی چیز دیگست.
من با اسم tala تو اینستا همراهتم.

فرزانه 12 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 10:31 ب.ظ

مهناز جان سلام
من خواننده خاموشتم چند ماهه
تو اینستا هم فالوت کردم
راستش من سالها وبلاگ داشتم و دلمشغولی مهمی بود واسم و یه وبلاگ موفق و پربازدیدی هم بود که عاشقش بودم.خیلی ازم وقت میگرفت و حرفتو کاملا میفهمم
به نظرم تو روزانه تو اینستا یه پست بذار با یه شرح مختصر و کلی بعد هفته ای یه پست کامل هم تو وبلاگ بذاری که تو هر دو جبهه! فعالیت داشته باشی
جسارت نباشه عزیزم، این فقط یه پیشنهاده
موفق باشی
گل پسرتم ببوس

صبا 12 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 10:02 ب.ظ http://saba1363.persianblog.ir

سلام مهناز خانم.من از خواننده های خاموشتونم.ولی خیلی وقته که می خونمتون.تو اینستا هم دارمتون.آیدیم هم sabaminboهستش.واللا اصلا یکی از دلایلی که من خاموشم اینه که اصولا برای روزانه نویسی خیلی کامنتی نمیشه داد و اینکه بخوای هی بگی مثلا وای چه جالب و اینا هم تکراریه هم وقت شمارو میگیره هم شاید مجبور شین یه جوابی بدین و همینم دوباره کلی وقتتونو می گیره.بنابراین ترجیحا خاموش می خونم.من خودم خیلی سالهای پیش وبلاگ می نوشتم و چون واقعا وقت و انرژی آدمو خیلی میگیره کاملا درکتون می کنم.ولی با اینحال نوشته هاتونو دوست دارم و هرروز چک می کنم که نکنه نوشته باشینو من نخونده باشم.امیدوارم هر تصمیمی که میگیرین براتون بهترین باشه

Samira 12 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام گلک میگم اگه هر روز روزانه های اون روز رو بنویسی راحت تر باشه

پرواز 12 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 08:09 ب.ظ

مهناز جون اگه توی اینستا هم میشه اندازه وبلاگ مفصل بنویسین هر جور راحتین.من هرجا برین همینطور دوست دارم خوانندتون باشم.موفق و سلامت باشین

samira 12 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 07:48 ب.ظ http://tehran65.blogfa.com

درکت میکنم مهنازبرا من هم مهم سلامتیتو خوشیته چه اینجا بنویسی

چه نه

فقط دروغ چرا دلم تنگ میشه

تانیا 12 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام مهناز جون خوبی عزیزم واسه من فرقی نمیکنه چ اینجا چ اینستا من در دوحالت بهت سر میزنم ولی خوب اینستا راحت تره واسه من چون با گوشی میخونمت...بوووووس

غزاله 12 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام خوشگل خانوم‌.من عاشق خودت و نوشته هاتم.دوست دارم هم این جا بخونمت هم اینستا‌.نوشته های وبت بهم انگیزه و آرامش میده.دوست دارم این جا رو کلا تعطیل نکنی.بنویس ولی اگه سخته برات کمتر.البته نمیخوام خودخواه باشم و مسلما راحتی خودت از همه چی مهم تره.سالم و شاد باشی عزیزم

شیما 12 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام....من ابنجا رو بیشتر دوست دارم ولی با توجه به اینهمه مشغله روزانه ونداشتن وقت بنظرم تو اینستا بنویسی بهتره.بازم ممنون که نظر ما خواننده هاتون رو پرسیدین.

نیاز 12 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 07:00 ب.ظ

مهناز جون من اینستا ندارم
میدونم واقعا وقت نداری ولی خواهش میکنم همینجا بنویس حتی شده هفته ای یه بار

مریم 12 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 06:36 ب.ظ

خوب من نوشته هاتون خیلى دوست دارم و فکر میکنم خوب اینجا نوشتن خیلى خوبتر ولى خوب راحتى خودت حرف اول من که تو اینستا هم هستم

شهره 12 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 06:24 ب.ظ

من هرجا باشی میخونمت فرق نداره تو فقط بنویش که معتادتم.دوستت دارم. فقط عاشق تنوعی همزاد منی

الهام 12 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام مهناز جون، شما لطف می کنی که می نویسی ولذت خوندن یک نوشته خوب را به ما میدی بنابراین انتخاب با خودت هست اما به من هرگز اینستانمیتونه جای وبلاگ را بگیره هرگز.
وبلاگ آبانه هم روش خوبی داره، هر روز و کوتاه

شهرزاد 12 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام عزیز دلم منکه هم اینجا هم اینستا رو میخونم ... هر کار که واسه خودتون راحتتره انجام بدین ...

بهاره 12 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 05:39 ب.ظ

من ک نمیتونم تو اینستا دنبالت کنم مهناز جون.
همین جا بنویس... ی ساله داری اینجا مینویسی یهو تغییر بدی...
حالا زودتر بنویس مثلا ب قول خودت روزانه یک روزتو بنویس... اشکال نداره اگ کم میشه...

سارا 12 - تیر‌ماه - 1395 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام مهناز جون واقعا دست مریزاد خسته نباشید خانمی
من نوشته هاتو در هر صورت دوست دارم حالا روزانه نویسی باشه تو وبلاگ یا تو اینستا
ولی خداییشش وبلاگ یه چیز دیگس اصلا انگار اومدم خونتون این نظر منه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.