روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......
روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......

یه چند روز مرخصی لطفا!

سلام عزیزان

خوبید؟

ببخشید که بی خبر گذاشتمتون این چند روز!

حقیقتش اینه که بدجور مریض شدم!

دیروز رفتیم بیمارستان و دکتر گفت گلو و گوشت،وحشتناک چرک کرده!!!!

گلو درد و گوش درد و سر درد و سرفه امانمو بریده!

آنتی بیوتیکها و مسکنهای قوی که نمیتونم استفاده کنم.حالا دکتر یه سری داروهایی که واسم خطری نداشته باشه رو داده و دارم استفاده میکنم.

شبا به هیچ عنوان نمیتونم بخوابم.سوزش و خارش گلو و سرفه و تنگی نفس،اصلا نمیذاره بخوابم!طفلی شوهری دو روزه نرفته سرکار!

ایشالله زودتر خوب بشم و بتونم بیام و براتون بنویسم.

ممنونم از احوالپرسیها و پیامهای خصوصیتون و دایرکتهایی که تو اینستا برام فرستادید.شرمنده اگه نمیرسم بهشون جواب بدم.خداییش اصلا جون ندارم!

کماکان دوستتون دارم و براتون تن سالم و دل خوش از خدا میخوام.

مواظب خودتون و عزیزاتون باشید

بای

نظرات 14 + ارسال نظر
سپیده مامان درسا 5 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 12:57 ب.ظ

ان شالله هر چه زودتر بهتر شی دوست جونی

بهترم خداروشکر.
مرسی عزیزم

نیسا 2 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 04:53 ب.ظ http://nisa.blogsky.com/

خیلی نگرانت شدم رفیق. ان شاالله به زودی حالت خوب خوب بشه. مراقب خودت و نی نی مون باش.

بهترم خداروشکر
قربونت برم عزیزدلم

نفیس 2 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 03:16 ب.ظ

مریضی خودش خرکه هست هیچ ،تازه تو دوران بارداری هم باشه که ...
مرافب خودت باش سعی کن ازطریق استراحت وسوپ ودمنوشهای گیاهی خودت رو درمان کنی مهنازجان

واقعا خره!
دمنوش که نمیتونم بخورم،ولی سوپ و مایعات زیاد میخورم.مرسی عزیزم

سارا 2 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 03:07 ب.ظ

عزیز دلم امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی چقدر بده سرماخوردگی توی بارداری همینطور فصل بهار یا تابستان کلا کلافه کنندس
امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی خانم گل

قربون محبتت عزیزم

سمیه 2 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 02:34 ب.ظ

اخی مهناز جون خیلی ناراحت شدم مریض شدی.مواظب خودت و نی نی خوشگل باش.

چشم عزیزم
قربون محبتت

مینو 2 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 01:07 ب.ظ

مراقب خودت باش مهناز جون
ان شااله زودتر خوب بشی.بلا ازت دور باشه.
دست همسر هم درد نکنه .مخصوصا برای ماهایی که از خانواده هامون دوریم اینجور موقع ها همسرها خیلی کمک کننده ان.

قربونت عزیزم
آره واقعا مردی که همراه باشه خیلی خوبه!

سحر۲ 2 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 12:58 ب.ظ

ای جان,طفلی مهناز جون
الاهی که زودتر خوب بشی

قربونت برم عزیزم.بهترم خداروشکر...

مینا وفندق توراهش 2 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام عزیزم اى واى واقعا خیلى بده منم چندوقته پیش همین گوش دردامونمو بریده بود انشاالله زودى خوب بشى زودى برامون بنویسى

مینا وفندق توراهش 2 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام عزیزم اى واى واقعا خیلى بده منم چندوقته پیش همین گوش دردامونمو بریده بود انشاالله زودى خوب بشى زودى برامون بنویسى

سلام عزیزم
آره اتفاقا یادت افتاده بودم
قربونت

نیوش 2 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 08:58 ق.ظ

مهناز جون ان شاء الله زودتر حالت خوب بشه.اومدم وبلاگت،دیدم پست جدیدت اینه.

قربونت عزیزم

ویولا 2 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 08:52 ق.ظ

عزیزم مراقب خودت و نی نی باش
گلو درد و سرفه وحشتناکه من یه ویروس بدی گرفته بودم نزدیک دوماه گلو درد داشتم هفته ای یه روز خوب میشدم دوباره از فرداش دورِ جدید گلودرد شروع میشد...خیلی عذاب کشیدم واقعا داغون شدم ایشالا که کسالتت زود برطرف بشه. اب نمک زیاد قرقره کن و مایعاتم زیاد بخور.
راستی نگفتی نی نی کی دنیا میاد. پاییز دنیا میاد؟؟

واقعا مریضی بدیه!تازه من بدنم قویه خیر سرم و معمولا شدید مریض نمیشم!!!
قربونت برم
خدا بخواد،مهر یا آبان

ژینوس 1 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 10:17 ب.ظ

خدا بد نده ، مهناز جون یه چیزی هست که معجزه میکنه ، میوه ی گل نسترن کوهی ، شبیه ته گل رز که روی شاخه گل بعد از پزمرده شدن میمونه ، اینو از عطاری بگیر دمنوشش رو بخور برای گلو درد معجزه میکنه مملو از ویتامین سی هست ، انشاا.. زود روبه راه میشی عزیزم

راستش میترسم ازین چیزای گیاهی بخورم!اخه تو بارداری میگن خیلی ضرر داره.ولی ممنون از توجهت
قربونت برم

Samira 1 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام بمیرم چقد اذیت میشی دلم گرف واست خدا خودش کمکت کنه زود خوب شی الهی آمین

سلام عزیزم
خدا نکنه
فدای محبتت

مامان روژین 1 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 09:11 ب.ظ

انشالله زودزودخوب بشی تودوران بارداری خیلی سخته ادم اینجوری مریض بشه مواظب خودت باش منتظرخبرای خوبی هستیم میدونستی خیلی عزیزی؟

قربونت برم عزیزم
شما بیشتر
بوووووس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.