روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......
روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......

صرفا جهت اطلاع!

سلام

خوبید؟

حرف واسه گفتن زیاد دارم،ولی نوشتنم نمیاد!انگار روزانه نویسیم ته کشیده!!!

دوستایی که تو اینستا همراهم هستن میدونن که بابام حالش بد شده بود و ما سه شنبه غروب رفتیم شمال.پنجشنبه غروبم برگشتیم.هنوز بستری هستن ولی خداروشکر حالشون بهتره.

خودمم فردا اولین سونو رو انجام میدم و بعدم نوبت دکتر دارم.نمیدونم چرا اینقدر استرس دارم!امیدوارم مشکلی نباشه!

فعلا تا دوباره حس نوشتنهای طولانی بیاد سراغم،تو اینستا هستم و بی خبر نمیذارمتون.

ممنونم که همراهمید

دوستتوت دارم

بای

نظرات 6 + ارسال نظر
مامان طلاخانوم 20 - فروردین‌ماه - 1396 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام مهناز جون
انشالله که سونو عالی هست و همه چی ردیفه

سلام عزیزم
خوب بود خداروشکر

مامان روژین 19 - فروردین‌ماه - 1396 ساعت 04:17 ب.ظ

جان من حسه بیادمهنازجون،میددونی که عاشق وبلاگتم،راستی یه فضولی بکنم وزودی برم تواینستاگفته بودی بعددوسال میرین خونه خواهرشوهرت درموردش چیزی نگفتی اخه البته اگه صلاح میدونی انشالله سونوت عالی میشه ومیتونی فندقت روببینی حال باباتم زودی خوب میشه مواظب خودت وفندق کوچولوت باش

مامان روژین 19 - فروردین‌ماه - 1396 ساعت 04:14 ب.ظ

مهنازحسه بیادجان من،اخه میدونی که عاشق وبلاگتم راستی یه فضولی بکنم وزودی برم عیدتواینیستاگفته بودی بعددوسال میرین خونه خواهرشوهرت درموردش چیزی نگفتی اخه البته اگه صلاح میدونی انشالله سونوهم عالی میشه وفندقت رومیبینی حال باباتم زودزودخوب میشه نگران نباش مواظب خودت وبارت باش

ممنون از یادآوریت عزیزم
به خاطر تو پست جدیدو نوشتم

Sara 19 - فروردین‌ماه - 1396 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام مهناز جون
امیدوارم حال پدرتون هر چه زودتر خوب خوب بشن
انشاالله حال نی نی هم خوبه خودتم بهتر میدونی استرس در دوران بارداری سمه پس ریلکس باش و آرامشتو حفظ کن دوست پرفکتم منتظر پستات توی اینستا هستم

سلام عزیزم
خوبه خداروشکر
چشششششم
فدای تو

نسیم 19 - فروردین‌ماه - 1396 ساعت 12:34 ب.ظ http://nasimmaman

عزیز دلم نتیجه سونو رو بگو حتما..مواظب خودت باش

تو که همراه و دوست همیشگیمی و حتما تا الان از نتیجه سونو خبر داری.
توام مواظب خودت و آرشا جونم باش

سحر۲ 19 - فروردین‌ماه - 1396 ساعت 12:31 ب.ظ

الااااهی,عزیزم,انشالا بابا زودتر حالش بهتر بشه,خیلی سخته بیماری بابا و مامان
برای سونو همه نگران میشند,ولی معمولا همشون غیر واقعیه,همه چیزخوبه,خیالت راحت.

قربونت برم عزیزم
خوبه خداروشکر
سونو هم خداروشکر خوب بود
قربون محبتت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.