روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......
روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......

عاقا چه مسخره است!!!پست بلند و بالایی که دیروز گذاشتم،حذف شده!یعنی چی آخه؟!!!لعنت به تو بلاگ اسکای

شیطونه میگه دیگه پست نذارم و درشو ببندما!والله....

نظرات 6 + ارسال نظر
ترمه 5 - اردیبهشت‌ماه - 1395 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام انشالا زودتر به حقتون برسین ولی عزیزم شما که خبر از وضعیت برادر دوستت داشتی چطور بهش پول دادین یه کم واسم عجیب بود و واسم جالب بود که با وجود این مشکل مهمونی رفتین بیرون رفتین خیلی عالیه که میتونی خودتو تو مشکلات جمع و جور کنی آخه من از دست رفتن پول و مشکل مالی رو داشتم و هنوز بعد از 1 سال رو به راه نشدم از خدا براتون بهترینها رو میخوام

سلام
مرسی عزیزم
خب رو حساب دوستم دادیم و برداشتمون هم از صحبتاش این بود کهقراره بذاره تو حساب خودش و واسه داداشش وام بگیره!
خب این قضیه چه ربطی به مهمونی رفتن داره؟!منم ناراحتم و فکرم مشغوله،ولی با غصه خوردن که کاری درس نمیشه،میشه؟مگه پارسال که برادرشوهرم پول ما رو خورد و اینقدر حرص خوردیم،برگشت؟حداقلش اینه که آدم زمان حال خودش رو فدای فکر و خیال آینده نمیکنه.
امیدوارم مشکلتون برطرف شده باشه و دیگه مشکلات و اتفاقات بد راهی به زندگیتون نداشته باشن.

مهدیا 5 - اردیبهشت‌ماه - 1395 ساعت 05:14 ب.ظ http:// mahdia.blogsky.com

می خواد تنبیهت کنه زودتر پست بذاری.چرا اینستا تو قفل کردی .دیگه نمیشه عکس ها رو دید.

آره انگار این روزا،همه دوس دارن تنبیهم کنن!!!
بازش کردم عزیزم

بنفشه 5 - اردیبهشت‌ماه - 1395 ساعت 03:53 ب.ظ

عزیز دلم حال من از شنیدن کار دوستت بد شد خدا بداد خودت برسه

ببخشید که ناراحتتون کردم!
پس حق داشتم ناراحت باشم

دلارام 5 - اردیبهشت‌ماه - 1395 ساعت 02:53 ب.ظ

کامنت های من کو

کدوم کامنت؟هیچی ازت نداشتم

اتشی برنگ اسمان 5 - اردیبهشت‌ماه - 1395 ساعت 10:07 ق.ظ

عههههه من اون پست رو خوندم و نظر هم گذاشتم!!!

آره،دیدم.فقط دوتا خط ازش توچرکنویسام مونده بود و نظرات شمام روش بود!!!تند تند تکمیلش کردم و دوباره نوشتم و پستش کردم

ثمین 5 - اردیبهشت‌ماه - 1395 ساعت 09:41 ق.ظ

من خوندم ناراحت نباش

دوباره نوشتم.البته تا جایی که یادم بود و خلاصه.
مرسی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.