روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......
روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......

دعا و انرژیهای مثبتتونو میخوام.....

سلام

همیشه پستهای بلند بالا گذاشتم،حتی وقتایی که حال نداشتم،ولی الان چند خط بیشتر نمیخوام بنویسم!شایدم نوشتم،نمیدونم!

حالم بده......

مامانم سه شنبه اومد و حالش خوب نیست.چهارشنبه صبح رفتیم دکتر براش آزمایش نوشت.جوابش شنبه حاضر میشه.

چهارشنبه بعدازظهر گفت بریم بیرون.ساشا گفت بریم سازو باز بخریم،رفتیم فروشگاه کودک.رفتیم ساز و بازشو بگیره،دیدم مامانم صدام میکنه.رفتم پیشش.گفت برگردیم خونه،حالم بده.تا برم به ساشا بگم،بیا،دیدم آقای فروشنده میگه،خانم،مامانتون!برگشتم دیدم افتاده زمین!دویدم طرفش.از حال رفته بود.آب آوردن و زدم به صورتش و یه کم خورد و به هوش اومد.هرکاری کردم نیومد بریم دکتر.گفت صبر کنیم،جواب آزمایشام بیاد.....

پنجشنبه ساشا کلاس زبان داشت،غروب رفتیم دنبالش و رفتیم بیرون یه کم خرید کنیم.نیم ساعت بعد،ساشا گفت سرم درد میکنه!بعدش شروع کرد به گریه کردن و بعد بالا آورد!!!

شوهری اومد.اومدیم ببریمش دکتر،یه دفعه چرخ ماشین قفل شد و راه نرفت.شوهری رفت تعمیرکار آورد،نگاه کرد گفت پیچه نمیدونم چیش در رفته!شانس آوردید در حال حرکت اینجوری نشد!!!!

تا ماشینو درس کنه ساشا گفت خوب شدم و تو رو خدا نبریدم دکتر.اومدیم خونه.ساشا خوابید.گذاشتمش رو تخت.داشتیم شام میخوردیم دیدم صدای ناله اش میاد،رفتم تو اتاق دیدم اینقدر بالا آورده که نصف تشکش خیسه!ترسیدم،داد زدم.نفهمیدم چه جوری لباس پوشیدیم.مامانمم لباس ساشا رو پوشوند و بغلش کردیم و بردیم دکتر.گفت ویروسه!نمیدونم ویروس اینقدر زیاد شده یا دکترا هرچی رو تشخیص؛نمیدن میگن،ویروسه!

سرم زدن بهش و توشم آمپول زدن.تا سرمش تموم بشه ساعت دو شد.اومدیم خونه.خوابیدیم.تا؛صبح سه دفعه دیگه هم بالا آورد!

از صبح فقط یه کم آبمیوه خورده،ولی چندبار بالا آورده.

از دیروز تا حالا چیزی نخورده ولی مرتب بالا میاره.از شانس بدمون امروزم جمعه است.

اومدم تو اتاق دارم گریه میکنم.ساشا و مامانم تو نشیمن هستن.

راهی بلد نیستید،مریضیاش بیاد تو تن من و خودش خوب بشه!

حالم بده....

کاش جواب آزمایش مامانم خوب باشه!

پاییز برو....

پاییز دوس داشتنی من که واسه اومدنت لحظه شماری میکردم،حالانمیخوامت!برو.....

پاییز با من مهربون نبودی و تمام روزهات با مریضی و درد همراه بود!

دعا کنید بچه ام خوب بشه!چیزیش نشده باشه!

این ویروس لعنتی چیه که هرچی که میشه،میگن مال اونه!

واسه مامانم و پسرم و من و شوهری دعا کنید!

دیشب که به ساشا سرم زده بودن.بهم میگفت،کاشکی میشد تو میومدی رو تخت و بغلم میکردی و من تا صبح میخوابیدم و حالم به هم نمیخورد!

کاش هیچ بچه ای مریض نشه.....

کاش همه بچه های مریض حالشون خوب بشه....

کاش ساشا زودتر خوب بشه و غذا بخوره....

لطفٱ زیاد دعامون کنید!

خوبه که؛هستید و میتونم باهاتون حرف بزنم!

نوشتن واسه شما باعث شد بغضم بترکه و سبک تر بشم!

نمیخوام جلوی ساشا گریه کنم!

مادر بودن سخت ترین کار دنیاس....


نظرات 32 + ارسال نظر
توت 9 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 02:50 ب.ظ http://pasazvesal.blogsky.com

الان پستت رو خوندم. خیلی ناراحت شدم.
اما انگار تو پست بعد گفتی که بهتره
خداروشکر
. تن همه سالم باشه انشالا.هیچی سلامتی نمیشه

ببخش که ناراحتت کردم.
آره خداروشکر بهتره،مرسی عزیزم.
واقعٲ هیچ چی سلامتی؛نمیشه.
ایشالله....

سپیده مامان درسا 9 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 09:12 ق.ظ

مهناز جونم سلام خوبی ، ساشا جون بهتر شد ؟
اوضاع در چه حاله ...

سلام عزیزم،قربونت برم.تو خوبی؟
والله خیلی تغییری نکرده!اگه بشه امروز پست میذارم.
مررررسی از محبتت،گلم.بوووس

بهاره 8 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 10:11 ب.ظ http://yaddashterozaneman.mihanblog.com

وای مهناز جونم چرا یهو اینطوری شد
ایشالله ک هر دوشون خوب میشن و دوباره صحیح و سلامت میشن
واسشون دعا میکنم عزیزم

عزیزی بهاره جووون....
فدای محبتت گلم.یه دنیا ممنون

نیلوفرجون 8 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 06:46 ب.ظ http://talkhoshirin2020.blog.ir

خوب شد پسرتون؟ حال مامانت چطوره؟ منم وقتایی که مامانم مریض میشه،باخودم میگم میشد مریضیشو من بگیرم و اون خوب بشه.

نه همونجوریه.
مامانم جواب آزمایشهاش باید حاضر بشه،بعد ببینیم دکتر چی میگه!
مریضی عزیزای آدم خیلی؛سخته....

گیسو 8 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 05:56 ب.ظ

دکتر طالبیان
66921617

گویا باید بین ساعت 3 تا 3:15 تماس بگیرید برای واقت گرفتن.
مطبش هم جمهوریه.

قربون محبتت دوست خوبم

نیاز 8 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام عزیزم
ساشا بهتر شده ایشالله؟؟
واقعا مادر بودن خیلی خیلی سخته
خدایا هیچوقت هیچوقت ما رو با بچه هامون امتحان نکن هیچوقت

سلام عزیزم
نه زیاد فرقی نکرده!
آره واقعٲ سخته....
الهی آمین!

آتوسا 8 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام عزیزم
خیلی برای مامانت ناراحت شدم
ینی حالا باید عمل کنند؟ ساشا جرا این طور شد؟ بچه من جمعه و شنبه مریض بود، یه بیماری ویروسی ساده اما خیلی سختم شد چون تنها بودم. الحمدالله بهتر شد.
دکتر اطفال خوب برای ساشا من دکتر حمید رضا تقوی را پیشنهاد می دم
مطبش یخچال -قلهک هست و اینم شماره ش: 26604652
بیمارستان دی هم هست
انشاءالله این دو عزیزت زود تر بهتر شن چون خیلی سخته دیدن بیماری شون به خصوص برای تو که شخصیت مسوول و روحیه مهربان هستی

سلام عزیزدلم
حالا باید جواب آزمایشهاشم آماده بشه،باهم ببره پیش متخصص ببیته چی میگه.سونوگرافی ک میگفت احتمال زیاد باید عمل بشه!
مررسی دوست خوبم!
تو همیشه بهم لطف داری.سلامتی و خوشبختی رو برات آرزو میکنم عزیزم

مهدیا 7 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 10:30 ب.ظ

مهناز جون چی شده گلم؟ خیلی نگرانم.یه خبر از ساشا بده.عزیزکم ....چرا مریض شده.از جواب ازمایش مامانت چه خبر؟خداکنه زودتر ساشا خوب بشه وجواب ازمایش مامانت هم مشکلی نداشته باشه.امین.

ببخشید که نگرانتون کردم.اصلٱ دست و دلم به نوشتن نمیرفت.
جواب آزمایش مامانم حاضر نشد،ولی جواب سونوش،یه صفرای پر از سنگ بود!!!
ساشا اصلٲ بهتر نشده مهدیا....
الهی آمین!
مرررسی عزیزدلم

الهه 7 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 06:48 ب.ظ http://shabhayemahtabiyeman.blogsky.com

عززززززیزم ، ناراحت نباش ، بچه مریض می شه تب می کنه می خوره زمین تا بالاخره بزرگ شه تو تمام این بزرگ شدن هاش ی مامان قوی مثل تو می خواد تا کناررررش باشی ، انشائالله حال مامانتم خوبه ، چیزیش نیست زیاد غصه نخور دعای خیر من پشت سر تو و خونوادته عزیزم ، ایشالا با خبرهای خوب بر می گردی

من اصلٱ تحمل مریضی ساشا رو ندارم.البته جلوش اصلٲ بروز نمیدم ولی از دون داغونم و حس میکنم دارم له میشم!
فدای مهربونیات عزیزم.....
کاش خدا زودتر دعاهای همه مونو بشنوه.
ایشالله...

گیسو 7 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 03:43 ب.ظ http://Monolog-ha.blogsky.com

مریض شدن بچه ها خیلی بده. حق دارید اذیت شید.
یه دکتر خوب سراغ دارم. چندنفر از اطرافیانم بچه هاشونو میبرن و خیلی راضی ان. میخواید شماره و آدرسش رو بگیرم؟

خیلی بده.
مرسی عزیز دلم.اگه؛شمارهاش رو بدی که خیلی ازت ممنون میشم.
قربون محبتت

دلارام 7 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 02:08 ب.ظ

خوبی عزیزم ساشا خوبه؟

نه دلارام خوب نیستیم.
ساشا امروز اصلٲ خوب نبود،باز فردا؛میخوایم ببریمش دکتر!
دعا کن زود خوب بشه.تو دعات الان گیراتره عزیزم

ویولا 7 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.sadafy.persianblog.ir

سلام عزیزم آخی واقعا ناراحت کننده هست آدم مریضی عزیزاشو ببینه ایشالا که ویروسه و چیزی نیست و زودی خوب میشه ، تو هم غصه نخور و مواظب خودتون باش، مخصوصا مامانت. خیره ایشالا. خدا مواظبتونه
می بوسمت

سلام عزیزم
درسته،مریضی عزیزای آدم،واقعٲ وحشتناکه!
ایشالله عزیزم....
چشم.توام مواظب خودت باش.بوووس

نسیم 7 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 11:04 ق.ظ http://nasimmaman

قربونت برم...غصه نخور ساشا خوب میشه...عزیزم از بس هوا آلودست...توی هوا پر از ویروسه...الهی بمیرم برات...خوب میشه به خدا....مامانتم هیچیش نیست..شاید یکم ضعف داره...جواب آزمایشش خوبه...مطمئن باش...
مادر بودن سخت ترین کار دنیاست

فدای تو ....
میدونی نسیم جون،فکر میکنم بدنش خیلی ضعیفه و با کوچکترین چیزی مریض میشه!ولی اینبار دیگه واقعٲ این مریضی بچه ام رو انداخته!
مادر بودن خیلی سخته،خیلی.....

دختربنفش 7 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 10:02 ق.ظ http://marlad.blogfa.com/

الهی نباشم مهنازجونم .
فدات شم بخاطر این هوای آلودس نگران نباش ساشا خوب میشه ایشالا زوده زود .
مامانتم ایشالا که چیزیشون نیست .غصه نخور دلم گرفت عزیزم
این هفته همه چیز عالی میشه نگران نباش

خدا نکنه عزیزدلم.....
آره،این هوای آلوده دیگه آدم سالمی باقی نذاشته!!!
اولین روز هفته ام که افتضاح بود.ساشا حالشخیلی بد بود.کاش بقیه اش خوب باشه!
تو دوست عزیز منی.....

سپیده مامان درسا 7 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 09:57 ق.ظ

مهناز جون مواظب مامان باشین بنده خدا فکر میکنم از همون استرس و اعصاب لعنتی باشه اخه مامان منم چند باری این جوری شد تو این مدت ، میگن استرس و جوش نداریم اما علکیه میخوان ما رو غصه دار نکنن اما ما که میفهمیم

آره سپیدهجون،این مامان و باباهای طفلی،مدام باید غصه ما بچه ها رو بخورن و دائم تو استرس و نگرانی باشن!
خدا همه شون حفظ کنه...

مینا 7 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 09:50 ق.ظ

راستی حتمت یه صدقه بندازین که انشا. هر چی بلاست از خانوادتون دور شه

چشم عزیزم.
قربون محبتت.همچنین از شما..

مینا 7 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام ببخشین جسارت می کنم اما دکتر که رفتین بهش گفتین که بچه تون سردرد داشت و با بالا آوردن سردردش بهتر شد؟
حتما این موضوع رو پیگیری کنین البته اصلا نگران نباشید ها اما چون بچه است آدم بهتره احتیاط کنه

سلام.
خواهش میکنم!بله گفتیم،ولی گفت همون اثرات ویروسه.
البته قبلٲ واسه سردرد برده بودیمش دکتر و احتمال سیوزیت داده بودن.من خوودم از بچگی سینوزیت داشتم و با سردردهای شدید،استفراغ میکردم و هنوزم دارم.
درست میگی،حتمٲ پیگیری میکنیم.
مررررسی از توجهت عزیزم

سپیده مامان درسا 7 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 09:46 ق.ظ

ای وااااای خدا چی شد این گل پسر آخه
این ویروس لعنتی از کجا میاد آخه این همه الهی بگردم چی کشیدین شما ، مواظب ساشا باش مهناز جون ان شالله زودی خوب بشه
ما رو بیخبر نذاری ، خیلی ناراحت شدم

قربونت عزیزم
خیلی سخته سپیده جون.آدم وقتی بچه شیطون و خوش خوراکش رو میینه که مدام بی حال دراز میکشه و تب داره و لب به هیچی نمیزنه،انگار داره بدترین شکنجه ها رو تحمل میکنه!
دعا کن زودتر خوب بشه،دوست مهربونم...

دندون 7 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 09:29 ق.ظ

قربونت بشم نفسی من... ببخشید که انقدر دنبال مشکلات خودم بودم که ازت خبری نگرفتم... الان چطورین؟ مامان؟؟؟ ساشا؟؟؟ خودت؟؟؟؟
اگه فکر میکنی کاری ازم بر میاد بگو...

عزیزدلمی.....
خوب نیستیم دندونی!
فدای تو عزیزدلم!

خاطره 7 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 09:09 ق.ظ

مهناز عزیز امیدوارم حال پسرت و مادرت خوب بشه می دونم چی میگی دختر منم گاهی اوقات این جوری میشه بیماری های ویروسی گاهی اوقات دو تا سه هفته طول میکشه تا خوب بشه نمی تونم بگم نگران نباش چون حالت رو درک می کنم ولی سعی کن خودت رو اروم کنی دوست دارم

سمیرا 7 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 08:35 ق.ظ http://tehran65.blogfa.com

مامان ها هم همش حرص و جوش ما بچه هارو میخورن و باور کن مال اونام

از اعصابه ...ایشالا مامان هم خوب میشه

جواب آزمایشاش که آماده نشد.ولی جواب سونو رو گرفت و گفتش صفراش پر از سنگه!!!

سمیرا 7 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 08:33 ق.ظ http://tehran65.blogfa.com

ساشا جان رو من که ندیدم ولی اینجور که از شیرنی زبونیاش تعریف میکنی

معلومه یه گل پسر خوشگل و سر زبون داریه ماشالا هزار ماشالا

به خاطر همین با مزگیاش هم تو چش میاد خو ..براش اسفند بریز..وقتی

میفرسیش کلاس ایت الکرسی بخون و فوت کن پشت سرش...

ایشالا بلاها دور میشه ازش..

شبا هم یه قران کوچولو بالا سرش بذار تا صبح راحت میخوابه..

نگران نباش د مامان خانوم ناز

از نظرمامانا که بچه هاشون از همه خوشگلترن.ولی ساشا از نظر همه،خیلی خوشگل و شیرین زبونه!
راس میگی ،زیاد تو چشمه.مامانمم همیشه میگه براش اسپند دود کن هر روز.
چشم عزیزم...

سمیرا 7 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 08:30 ق.ظ http://tehran65.blogfa.com

میدونی مهناز گلی:

خدا میخواد صبرتونو ببینه و اینا همش امتحانه قربونتصدای تو بنده ی

دل پاکشو میخواد بشنوه خو

میری حمام غسل صبر بگیر و بسپار به خودش

ش 7 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 03:43 ق.ظ

انشالله زودتر حال همگیتون خوب بشه.ویتامین ث جوشان و شلغم بخورید این روزای سرد.

ایشالله عزیزم...
شلغم رو نمیخوره،ولی قرص؛جوشان ویتامینه رو هر روز بهش میدم.
ممنونم

اتشی برنگ اسمان 6 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 11:22 ب.ظ

مهناز قربونت بِشم الان با چشمهای پر از أشک نگات میکنم عزیزم نمیدونم چی بگم فقط بدون این روزها ما مادرها خیلی غمگینیم جوجه من تا ساعت دو بیمارستان بود آنقدر سرفه کرد ک احتمال دادن اسم داره!!!باورت میشه ؟منم سه روزه دارم دنبال فوق تخصص ریه میگردم ...خدایا مریضی این فرشته ها رو بکوب ب سنگ ها تا بترکه خدایا خودت شاهد اشکهای ما هستی ک جرممون فقط مادر بودنمونه ...خدایاااااا
ببخش نمی تونم دیگه ادامه بدم...

آخ...عزیزدلم!پس هم دردیم!
خوب میفهمم چی داری میکش!
حال ساشا که اصلٲ بهتر نشدح،امیدوارم جوجه تو لااقل خوب شده باشه!
نمیتونم بگم ناراحت نباش،چون خودمم الان حالم افتضاحه!ولی از ته دلم واسه جوجه عزیزت دعا میکم.ایشالله که مشکلش جدی نیست و زود خوب میشه.

سارا 6 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 07:31 ب.ظ

عزیزم نگران نباش ش خوب میشه مامانتم چیزیش نیست چرا اینقد استرس به خودت وارد میکنی با نگرانی.بارندگی کمه ویروس زیاده تهرونم که پر از دود

لعنت به این آلودگی هوا و اینهمه ویروسای مزخرفی که افتادن به جون ما!!
مرررسی عزیزم

دلارام 6 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 06:43 ب.ظ

فردا این موقع همه چی تمومه وبچه خوب شده ومامانت هم همین طور اینقدر غصه نخور بچه ها با مریض شدن تازه قویتر هم میشن

امروز همون فرداهه و پسرم حالش اصلٲ بهتر نشده دلارام.
کاش این فردایی که میگی،زودتر برسه...

سحر۲ 6 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 06:25 ب.ظ

جااانم,مهناز جونم,چه بد
نگران نباش,پسر منم ی سری اینجوری شده بود,ویروس بود
کم کم بهش غذا بده,حتی ی قاشق,آب لیمو شیرین بده حتی اگه نصف فنجون خورد,هوای خونه رو مرطوب کن,اصلا هم هول نکن عزیزم,اون حال بد تورو ببینه بدتر میشه,با صدای شاد و بانشاط بگو,اصلااا هیچی نیست ساشا,تو قهرمانی,اوه اوه بازوهاشو ببین,اوه اوه تنش چ قویه ,بگو من بودم الان خیلی بدتر میشدم,روحیه واسه بچه ها از سرم هم بهتره.
مامان هم ایشالا طوریش نیست,شاید خسته شده از خونه خواهرت موندن,نگران نباش عشقم
دعا میکنن هیچ مادری,هیچ بچه ای,هیچ همسری مریض نشه
تو قوی هستی عزیزم,طوری نمیشه,خاطرت جمع

خوب نیستم سحر....
برامون زیاد دعاکن

ترمه 6 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 06:12 ب.ظ http://یک فنجان چای داغ در آغوش تو

سلام مهناز جون خوبی .نبینم ناراحت باشیااااا انشالله خوب میشه خیلی بچه ها همینطوری مریضن این روزا.
من خرافاتی نیستم اما یکی از دلایلی که وبلاگمو تعطیل کردم همین بود که هروقت از خوشیی از زندگیم داخل وبلاگ میگفتم چند روز نگذشته همه چیز بهم میریخت .نمیدونم اما برای من اینطور بوده شاید باید گاهی از بیان ریز به ریز خوشی ها و ناخوشیهای زندگی در وبلاگ چشم پوشید

سلام عزیزم
من به چیزی که میگی تو زندگی اعتقاد دارم و زیاد برام پیش میاد.ولی تو دنیای مجازی بهش فکر نکرده بودم.من چون روزانه نویسی میکنم،واسه همین اتفاقات رو تعریف میکنم،حالا چه خوب،چه بد.
شایدم حق با تو باشه ترمه جون . و نباید ریز اتفاقاتو بگم.

Amitis 6 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 05:14 ب.ظ

عزیزم ، زودی حالش خوب شه، بچه ها مریض میشن خیلی سخت، مامانت خوبه؟ انشالله که جواب ازمایش هاش هم خوب باشه

جواب آزمایشش نیومد.
حال ساشا خوب نیست اصلٲ آمیتیس!
ایشالله...

معلم 6 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.dini-arabi89.blogfa.com

کاش بستری اش میکردید........خیالتان راحت تر بود....
فصل پاییز با تمام زیبایی هایش این بدی هم داره.....
اللهم اشفع کل مریض
اللهم اشفع لهذا المریض ( ساشا )

دکتر گفت لازم به بستری شدن نیست.فقط سرم زدن بهش
الهی آمین...
ممنونم

خاموش 6 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام توکل کن به خدا هیچی نیست نگران نباش
و انرژی منفی نفرست ذکر یاحسین ع و یا زینب ع بگو الهی به حق صبر حضرت زینب و دل داغدارشون همه مریضا مخصوصا بچه ها همین حالا خوب شن آمین

سلام عزیزم
ایشالله...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.