روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......
روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......

اولین یادداشت

سلام ,امروز اولین روزیه که دارم وبلاگ مینویسم و ازین بابت خیلی خوشحالم.نوجوون که بودم,همیشه دفتر خاطرات داشتم و خاطرات روزمره خودمو توشون مینوشتم.الانم همه شونو دارم و هرازگاهی میخونمشون و یاد اون دوران خوش میفتم.دوس دارم بتونم دوستای خوبی اینجا پیدا کنم تا تو مشکلات و تنهاییام,همراه و یاورم باشن.یه خلاصه ای از خودم براتون میگم.مهناز هستم,سی سالمه و یه پسر پنج ساله دارم.زندگی متأهلیم با فراز و نشیبهای خیلی زیادی همراه بوده و هست.ضربه های بدی از خانواده همسرم خوردم که التیام پیدا نکرده.خانواده ام شهرستان هستن و خودم تهرانم.اینجا تنهام و دوستی ندارم.هیچوقت دلم نخواسته از ناراحتیهام پیش خانواده ام و فامیلام بگم.اصلا واسه همین وبلاگ ساختم تا بتونم اینجا حرفام رو بنویسم و از کمکها و راهنماییهای شما عزیزان استفاده کنم.پیشاپیش دستای گرمتون رو میفشارم.
نظرات 7 + ارسال نظر
بهزاد 21 - خرداد‌ماه - 1395 ساعت 11:54 ب.ظ http://jeepers-creepers.blogsky.com

یه چندتا از پستاتو خوندم،اینطور راحت نوشتن خیلی خوبه ولی من به مغزم فشار بیارم هم چیزی ازش تراوش نمیشه،برا همین وبلاگم بیشتر راجبه چیزای دیگست،خب یه سر بهمون بزن شاید به کارت اومد،موفق باشی.

مرسی.حتما میخونمتون.
همچنین شما

نادو 20 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 01:52 ق.ظ http://nado.blogsky.com

اااا منم یک زن متاهل خانه داره روزمره ی حوصله سر رفته ی بدون بچه ی دور از خانواده هستم.

خوش اومدی عزیزم.
امیدوارم تو آینده نزدیک بیای و بگی،من یه خانم متٲهل خوشحال و پر انرژی و شاد هستم و یه فرشته کوچولو هم تو شکمم دارم.

بهاره 6 - مرداد‌ماه - 1394 ساعت 01:42 ق.ظ

سلام عزیزم نوشتن ب آدم آرامش میده
منم کلی دفتر خاطرات دارم
میخام آرشیوتو بخونم
چون فکر میکنم وبلاگ زیبایی داری

سلام عزیزم,خوش اومدی.درسته,نوشتن آروم میکنه آدم رو.
مرسی گلم,لطف داری

خانم توت فرنگی 24 - خرداد‌ماه - 1394 ساعت 09:22 ب.ظ http://pasazvesal.blogsky.com

سلام عزیزم خوش اومدی
با اینکه آدرست رو اشتباه گذاشته بودی من پیدات کردم
روزهای خوبی و نوشته های خوبی واست آرزو می کنم مهناز جان

سلام عزیزم.اشتباه گذاشتم آدرسمو؟ببخشید,شرمنده!
مرسی که وقت گذاشتید و پیدام کردید.

هیما 24 - خرداد‌ماه - 1394 ساعت 06:25 ب.ظ http://hima63.blogsky.com

سلام عزیزم
امیدوارم بیشتر از شادی هات بنویسی

سلام گلم.خودمم دوس ندارم وبلاگم انرژی منفی داشته باشه.ایشالله روزگار همه مون شاد باشه.

رویا 24 - خرداد‌ماه - 1394 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام عزیزم.خیلی کار خوبی میکنی مینویسی.امیدوارم بتونم همراهت باشم

سلام رویا جون.ممنون عزیزم.خوشحال میشم از همراهیت.

سپیده مامان درسا 24 - خرداد‌ماه - 1394 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.nafasezendegi.blogsky.com

سلام مهناز جون انشالله همیشه خوشحال و شاد باشی تو زندگیت ، خدا گل پسرتو حفظ کنه واستون
امیدوارم دوستهای خوبی باشیم واسه هم

سلام عزیزم.مرسی گلم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.