روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......
روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......

خداحافظی

سلام

دیگه اینجا نمینویسم!

برای خودم دلایل قابل قبولی دارم که نمیتونم بیانشون کنم.

البته تو اینستا باهاتون هستم و سعی میکنم که فعال باشم.

ممنونم بابت همراهیهاتون توی این دو سالی که باهاتون بودم.

امیدوارم همیشه خوب و شاد و سلامت و موفق باشید.

امیدوارم باهم مهربونتر،صادق تر و منصف تر باشیم.

همچنان دوستتون دارم.

بای

نظرات 16 + ارسال نظر
شهره 27 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 05:52 ب.ظ

چرا اخه. واقعا شوکه شدم. یهو امروز دیدم چون چند روزی گرفتار کارای ثبت نام پسرم بودم. خیلی ناراحت میشم نکن اینکارو.خواهشا بمون و بنویس . از هر وبلاگی خوشم میاد میبنده میره چرا اخه. جدی میگم.بهت عادت کردم.خواهشا بمون

مرسی از لطفت عزیزم.
فرقی نداره،تو اینستام باهاتون هستم.

نسیم 27 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 10:56 ق.ظ http://nasimmaman

توی اینستا باهاتم...میبوسمت

مهم همینه که باهم باشیم.اینجا و اونجاش مهم نیس!
بوووس

حانیه 26 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 03:11 ق.ظ

مهنازجون به نظرت احترام میذارم هرچنددوست داشتم اینجاهم بودی وازمطالبت استفاده میکردم امامهم راحتی وارامشت هست خداروشکرکه اینستاهستی

مرسی عزیزم
قربونت

mamandokhtaran 25 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 03:10 ب.ظ

خیلی نوشته هاتو دوست داشتم مهناز جان پر از زندگی و تکاپو بود.
خیلی حیف شد ک نمینویسی اما بهرحال به نظرت احترام میزارم
خداروشکر ک لااقل اینستا هست

قربونت برم عزیزم لطف داری
اونجام هستیم باهم اشکالی نداره!

nisa 24 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 11:27 ق.ظ http://nisa.blogsky.com/

چه حیف عزیزم. ان شاالله که هر کجا هستی شاد و سلامت باشی.
خوشحالم که اینستا هستی گلم.

قربونت برم عزیزم
آره اونجا باهم هستیم

بیضا 23 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 11:51 ق.ظ http://mydailydiar.blogsky.com

مهناز جونم نمیدونم چی شده ولی هرجور راحتی ما هم خوشحالیم. البته تو انستا باهات استم

قربونت برم عزیزم

مهری 23 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 07:36 ق.ظ

ممنون آیدی منmilomilo1354 ممنون که اجازه میدی اونجا هم بخونمت

خواهش میکنم

ترمه 23 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 02:01 ق.ظ

آخه نمیدونم چی باعث میشه هی میری و میای چرا آخه

نفیس 22 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 10:23 ب.ظ

حیف شد

مهری 22 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 05:56 ب.ظ

همیشه خواننده خاموشت بودم خیلی دوست دارم اگه میشه آدرس اینستا رو بزار اگ۶ نه هم هر جا هستی کنار گلهای زندگی ات شاد باشی و شادی بیافرینی الهی آمین

mahnazblog
اسم آیدی اینستامه!
قبلش دایرکت بدید و خودتونو معرفی کنید تا اکسپت کنم.

مامان روژین 22 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 05:18 ب.ظ

خیلی ناراحت وشوکه شدم ولی عزیزم هرکاری که فکرمیکتی درسته واذییتت نمیکنه همونوانجام بده

ممنونم

مامان روژین 22 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 05:15 ب.ظ

خیلی شوکه شدم وخیلی هم ناراحت ولی عزیزم هرجورراحتی بااینکه عاشق وبلاگتم ولی کاری روبکن که به نظرت درسته

سمیرا 22 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 04:48 ب.ظ

ای وای خو من دلم برات تنگ میشه مهنازی

به خدا نه تلگرام دارم نه اینستا

منم خیلی زیاد!
یه اینستای فیک بساز لااقل اونجا در ارتباط باشیم.

سپیده مامان درسا 22 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 03:01 ب.ظ

وااااای نه مهناز

اینستا که هستم

سیما 22 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 02:32 ب.ظ

مهناز عزیزم،
شاید من این چند وقت به واسطه کار و مشکلات مختلف کم اومدم. اما خوندن مطالبت همگی همیشه و همیهش برام جذاب بود و انگار حرفهای یهد وست دو گوش می دادم در غربت.
نوشتن و ننوشتن کاملا یک امر شخصی است، ولی بدون من یکی دلم برات خیلی تنگ میشه.
می بوسمت. و امیدوارم هر جا هستی شاد باشی.

مرسی عزیزم.
منم برات بهترینها رو آرزو میکنم.
خوبه که تو اینستا از هم خبر داریم لااقل.

مامان امیرعلی و نسترن 22 - خرداد‌ماه - 1396 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام دوست عزیزم
میشه ادرس اینستاتونو بگین؟

سلام عزیزم
Mahnazblog

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.