روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......
روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......

بعد از مدتها....سلام

سلام سلام سلااااااااام

واااای حس آدمی رو دارم که بعده مدتها برگشته خونه اش!بالاخره مکاتبات نتیجه داد و تونستم رمزمو بازیابی کنم و در خونه ام به روم باز بشه!

خب چه خبرا؟همه چی اوکیه؟

البته فکر کنم بیشتریاتون تو اینستا هم باهام هستید و از هم خبر داریم.ولی خداییش وبلاگ یه چیزه دیگه است!مخصوصا واسه آدمی مثل من که نوشتن مثل زندگی می مونه!

اگه بخوام واسه کسایی که تو اینستا نیستن،از حال و احوال این مدت بگم خب خیلی طولانی میشه.ولی درکل خداروشکر همگی خوبیم و زندگی طبق روال خودش میگذره.سام داره بزرگ میشه و ساشا هم اگه آلودگی هوا بذاره،بعضی وقتا مدرسه میره!!!خخخخخ

خودمم که کار شرکت زیاد شده و بیشتر سر میزنم.یه دوره مدیتیشن هم رفتم که این هفته جلسه آخرش بود.فوق العاده بود.دیگه چون نزدیک عیده و خیلی سرم شلوغه فعلا نمیرم تا بعد از عید.بچه های گروه که مرحله های بالاترش هستن،واسه عید دارن میرن هند.یادم نیس اصلا اینا رو قبلا اینجا نوشته بودم یا تو اینستا!فکر کنم تو اینستا بود.آره خلاصه اینکه گفته بودن با اینکه من مبتدی هستم و تازه اول راهم،اگه بخوام میتونم برم.منتهی در حال حاضر نمیتونم برم.سام خیلی کوچیکه و نمیتونم دو هفته بذارمش و برم.بعدم اونجام نمیشه ببرمش.فکر کنم دوره واسه مبتدیا تو هند،ده روزه است.ده روز تو یه معبدی هستی و حالت روزه و عبادت داره.البته نه این روزه و عبادتی که ما داریم.درواقع یه جور آرامش و خودشناسیه.در هر حال واسه من جالبه و اگه سال بعد موقعیتشو داشتم حتما میرم.

مامانم دیسک کمر و گردنشو باید عمل کنه و همینطور عصب کف دستشو!دیشب نوبت جراح داشتن که گفت اول دستشو عمل کنه چون ممکنه بیشتر درداش از همین باشه و بتونن بقیه اش رو با دارو حل کنن.حالا قراره جواب ام آر آی و نوار عصب رو پیش یکی دوتا متخصص و جراح دیگه هم ببرن و ببینن اونا چی میگن.ایشالله که خیره!

شوهری کارش خیلی زیاده و هرچی به آخر سال نزدیکتر میشیم کارشون بیشترم میشه.هر سال همینجوره.تو اون هفته دو روزشو ماموریت بود.این هفته هم احتمالا یه روز میره.

راستش اینقدر طولانیه زمانی که نبودم و تعریف کردنام زیاده که بدتر گیج میشم و نمیدونم باید از کجا بگم.بعدم اینکه اصلا یادم میره چی رو اینجا گفتم و چی رو تو اینستا.

امروزم شرکت بودم و تا کارم تموم بشه و بیام خونه ساعت سه شد. سر راه واسه خودم چندتا سیخ جیگر و یه سیخ جوجه و دو سیخم کوبیده واسه ساشا خریدم و اومدم خونه.آخه چند روز پیش که یکی از بچه ها تو اینستا که حرف غذا شده بود،گفت شام جیگر دارن،هوس کردم!!!خخخخخ شیکموام دیگه!

اومدم خونه و خب ساشا ناهار خورده بود.ولی چون زود خورده بود،اومد و یه سیخ کوبیده خورد.منم جیگرا رو خوردم سیر شدم.جوجه و کوبیده موند!

خیلی خسته ام و ازونطرفم کار زیاد دارم.یکشنبه قبل که تعطیل بود با شوهری کل آشپزخونه رو تمیز کردیم.آخه یه کارایی مثل مرتب کردن کابینتا یا کمدا رو نمیشه داد کارگر انجام بده.فقط خوده آدمه که میدونه وسایلشو کجا باید بذاره.شوهری یخچال رو خاموش کرد و یخش که آب شد،شستش و قشنگ تمیزش کرد.منم که همه کابینتها رو کامل خالی کردم و قشنگ تمیز و مرتب کردم.دوتا کارتونم ظرفایی که کمتر استفاده میکنم رو هم دادم شوهری ببره بیرون.یه روزم وسط هفته کمد لباسای خودم و ساشا رو مرتب کردم و یه عااااااااالمه لباس آوردم بیرون و گذاشتم که بدم بیرون!وااای که چقدر لباس زیاده تو این کشوها و کمدا.تازه کلی از لباسای سامم دادم بیرون.خب لباس نوزاد زود واسش کوچیک میشه.بیشتر از ده دست لباسشو که حتی یکبارم نپوشید و دیگه ام اندازه اش نیس!یادتونه اونموقع چقد شوهری لباس میخرید واسش و منم میگفتم بچه زود بزرگ میشه و نباید یهو زیاد براش بخریم؟بازم یادتونه که ذوق داشت و حرفمو گوش نمیداد؟!

شوهری هم یه یه روز کمد و کشوهاشو خالی کرد و اونم کلی لباس اضافه گذاشت کنار.

خلاصه که کمدامون حسابی مرتب شدن.جمعه هم رفتیم و یه سری خرید لباس کردیم واسه بچه ها.به مناسبت ولنتاینم واسه شوهری یه کت تک آبی نفتی گرفتم و شوهری هم یه کاپشن واسه من!واسه پسرام یه بازی اموزش زبان و چندتا ماشین!خودمم واسه خودم سه تا تیشرت!شامشم رفتیم رستوران و اینچنین ولنتاین رو خانوادگی جشن گرفتیم!سخت نگیرید و هرچی که جشن و شادی هست رو دو دستی بچسبید!حالا چیکار دارید مال کیاست و از کجا اومده!واسه ماهایی که هفتاد درصد روزای تقویممون غم و عزا و شهادته،والله همین تک و توک جشنایی که ازینور و اونور کپی میکنیم هم غنیمته!شاد باشید یه کم!اتفاقات شاد که تو کشورمون خداروشکر نمیفته!پس لااقل خودمون خودمونو شاد کنیم.ولو با چیزای کوچیک!

گفته بودم که کتاب،نو عروس،از البا دسس پدس رو گرفتم.یادتونه؟نمیدونم شایدم تو اینستا گفتم!!!ای بابا عجب معضلی شده ها!خلاصه که تا حالا سه بار خوندمش.داستان کوتاهه و خیلی قشنگه.نوشته های دسس پدس فوق العاده است.قبلا هم ازش کتاب،درخت تلخ رو خونه بودم.هیچ چیزی تو زندگی اندازه کتاب خوندن بهم لذت نمیده!اصلا هم نمیتونم از رو مانیتور بخونم و اصلا اوج لذتش برام کتاب دست گرفتن و ورق زدنشه!لحظه هایی که واسه خودم قهوه درس میکنم و میرم یه گوشه میشینم و کتاب میخونم،ازون لحظات خصوصی و عالیه زندگیمه!پریروز که بارون میومد،بس که ما تهرون نشینا،بارون ندیده ایم،ساشا مدرسه بود.سام رو بردم تو اتاق تو گهواره اش خوابوندم و سریع واسه خودم هات چاکلت درس کردم و در تراسو باز کردم و رفتم تو تراس نشستم و گذاشتم سرما تو بند بند وجودم نفوذ کنه و با لذت شکلات داغمو خوردم و بی نهایت لذت بردم!اها یکی از لذتهای زندگیمم خوردن چیزای خوشمزه است!

خلاصه که زندگی هرچقدرم سخت و گند و حال به هم زن باشه،بگردید و توش لذتهای کوچولو کوچولو پیدا کنید و باهاشون حال کنید.

حرف واسه گفتن زیاد دارم ولی واسه امروز بسه.

امیدوارم وبلاگم دیگه مشکلی براش پیش نیاد تا بتونم هرازگاهی بنویسم.نمیدونم اصلا بعده اینهمه مدت طولانی هنوزم کسی اینجا رو میخونه یا نه!البته به بچه های اینستا میرم و اطلاع میدم.بقیه هم امیدوارم گذرشون بیفته اینوری و بتونم از حالشون با خبر بشم.

امیدوارم هفته خوبی در پیش داشته باشید

خودتونو دوس داشته باشید و به خودتون احترام بذارید

مواظب خودتون باشید

فعلا بای

نظرات 10 + ارسال نظر
بهینن 3 - اسفند‌ماه - 1396 ساعت 08:21 ب.ظ

مهناز جان چه کار خوبی میکنی گاهی مینویسی
البته بچه وکار بیرون خیلی وقتتو میگیره
موفق باشی عزیزم

قربونت برم عزیزدلم

الهام از کرج 3 - اسفند‌ماه - 1396 ساعت 11:27 ق.ظ

آخییییییش مهناز جان اومدی اینجا. البته که تو اینسنا ازت خبر دارم ولی وبلاگ ی چیز دیگه ست. بله که هنوزم میایم وبلاگت
. مرسی که هستی

قربون شما دوستای گلم برم که همیشه باهامید!
فدای تو...

بودا 2 - اسفند‌ماه - 1396 ساعت 02:00 ب.ظ http://hezarsaltanhaii.mihanblog.com/

سلام
پستتون خیلی قشنگ بود ، پر از انرژی مثبت و حال خوب
امیدوارم همیشه باشید و بنویسید
من اینستا ندارم ، حقیقتش زیاد اهل شبکه های اجتماعی نیستم
با نظرتون کاملا موافقم که هیچ جا وبلاگ خود آدم نمیشه
من توی وبلاگم دوستای خوبی دارم
کلاسهای مدیتیشن شما برام خیلی جالب بود لطفا بیشتر در موردش بنویسین ، چقدر حیف شد که تور هند رو نرفتین
یه تور بی نهایت جالب و مفید هست که اگه جزیره گوا برای یوگا و مدیتیشن برین حدود هفت تومن هزینه داره و اگه جنوب هند باشه حدود هشت تومن
البته الان که قیمت ارز بالا رفته شاید تا حدود ده تومن هم هزینه بشه ولی یه تجربه بی نظیر بود که به نظرم ارزشش رو داشت
از بابت کتابی هم که معرفی کردین ممنون
من تا حالا از این نویسنده کتابی نخوندم
دوس دارم امتحانش کنم
منتظر معرفی کتابهای خوب دیگه ای از طرفتون هستم

سلام مرسی از لطفتون
این مدیتیشن، نوع خاصیه به اسم،ویپاسانا.
دوره هندش رو باید تو اون مکان مشخص،که معبدیه به اسم؛داماگیری که در شهری نزدیکی بمبئی به اسم ایگات پوری،انجام میشه،گذروند.
البته میشه که بعد از روزهای خاصی که مخصوص دوره است،بیشتر بمونه ادم و بره جاها و شهرهای دیگه هند بگرده.منتهی اون روزهای اضافیش رو خب باید هزینه اش رو جداگونه خودش بپردازه.هزینه اون مدت اولیه،حدودا پنج تومنه.دیگه حالا بیشتر بخوای بمونی که جداست.
خیلی دوس دارم بتونم یه بار برم هند.چون تا حالا نرفتم و به نظرم ازون کشوراست که آدم حتما باید بره ببیندش!
خواهش میکنم.کتابای آلبا دسس پدس خیلی خوبه.البته الان یهو یادم اومد که شاید اسمش رو به جای؛تازه عروس؛نوشته باشم؛نو عروس!باید برم پستمو چک کنم.به هرحال اسمش،تازه عروسه و اگه اهل داستان کوتاه باشید،خیلی قشنگه همینطور کتاب درخت تلخ!
راستی ،یادم رفت بگم!به وبم خوش اومدین

مینا 30 - بهمن‌ماه - 1396 ساعت 12:13 ب.ظ

خیلی خوبه برگشتی و رمز وبلاگ درست شد.هم اینجا رو دوست دارم هم پستای اینستا رو
ان شاالله خبرای خوبی از مامان بهمون بدی.

خودم اینجا رو دوس دارم و خوشحالم که درس شد.
قربونت برم عزیزم.ایشالله

آرزو 30 - بهمن‌ماه - 1396 ساعت 08:03 ق.ظ

چه خوب که برگشتی

قربونت.خودمم خوشحالم

نسیم 29 - بهمن‌ماه - 1396 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام منهم مطالبتون را خواندم واقعا خیلی ساده ولی صمیمی نوشته بودید. منهم یه مشکلی دارم از دوستان میخوام برام دعا کنند.خیلی پریشانم.....

سلام عزیزم.مرسی.
توکل بر خدا.ایشالله که خدا به زودی مشکلتونو حل کنه

شهره 29 - بهمن‌ماه - 1396 ساعت 05:17 ب.ظ

وایی چخوب که نوشتی. با اینکه اینستا دارمت ولی نوشتن اینجات یجور دیگه بهم میچسبه. هروقت میخونمت سرشار میشم از حس زندگی. شاید اکثر اوقات وقت نکنم نظری بزارم ولی همیشه با ذوق پیگیر نوشته هات هم اینستا هم وبلاگ هستم. مرسی

قربونت برم شهره جون.
مرسی که همراهمی عزیزم

بیتا 29 - بهمن‌ماه - 1396 ساعت 05:06 ب.ظ

مهناز جونم قربونت برم مرسی که نوشتی

قربونت عزیزدلم

سارا 29 - بهمن‌ماه - 1396 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام مهناز جون
تبریک میگم واقعا منم با وبلاگ بیشتررررر حال میکنم امیدوارم تند تند بیایی بنویسی

سلام عزیزم
قربونت برم.خودمم همینطور

مامان روژین 29 - بهمن‌ماه - 1396 ساعت 05:03 ب.ظ

مهنازجونم چه خوب که دوباره وبلاگت درست شدمیدونی که عاشق انرژیتم موفق باشین وهمیشه سلامت

قربونت برم عزیز مهربون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.