روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......
روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......

یک پست خبری!

سلام

خوبید؟من اومدم!

نمیخوام روزانه بنویسم،میخوام یه پست کوتاه خبری بنویسم!

یه تصمیمی بود که من و شوهری از پارسال راجع بهش صحبت میکردیم.یکی ازوم معدود مواردی بود که کاملا هم عقیده بودیم.یعنی یه کاری بود که هردو معتقد بودیم باید انجام بشه،ولی بازم هردو سر اینکه کی و چه زمانی انجام بشه،مردد بودیم!

تا اینکه حدودا دو سه ماه پیش بالا خره تصمیممون رو گرفتیم و به نتیجه رسیدیم!

.

.

.

.

حالا نتیجه اونهمه فکر و فکر و فکر و اقدام و عمل!!!!!این شد که اگه خدا بخواد،قراره یه خانواده چهار نفری داشته باشیم!یوووووووووهوووووووو

.

چون نمیخوام روزانه بنویسم،جزئیات این چند روزو نمیگم.فقط بگم که دیروز صبح رفتم آزمایش دادم و ظهر جوابشو گرفتم و فهمیدم که اگه خدا بخواد یه فرشته کوچولو تو راه داریم!امروزم رفتم پیش متخصصی که در نظر گرفته بودم و برام آزمایش و سونو نوشت که دو هفته دیگه انجام بدم و ببرم واسش تا بتونه کاملتر و دقیقتر نظر بده.

.

خوشحالم که با فکر و بررسیهای خیلی زیادی که کردیم به این نتیجه رسیدیم.دلم نمیخواست با شک و تردید و نگرانی اقدام کنیم!

خداروشکر!خداروشکر!خدارو هزاران بار شکر.....

از ساشا بگم که تو پوست خودش نمیگنجه!صبح تا شب میاد پیش شکم من و باهاش حرف میزنه!بهشم میگه؛داداشی!!!!خخخخخخ جنسیتشم تعیین کرده از الان!

.

اون موقع که دوستم ازم خواست تست بدم،خودم مشکوک به بارداری بودم.ولی نمیخواستم اینجوری بفهمم.دوس داشتم اگه قراره متوجه بشم،کنار همسرم باشم.نه تو دسشویی باشگاه کنار مربی و دوستم!

.

لطفا لطفا لطفا برام خیلی دعا کنید.دعا کنید همه چی به خوبی پیش بره و بتونم به سلامتی این فرشته کوچولو رو به این دنیا بیارم.

غیر از خانواده ام،شماها تنها کسایی هستید که میدونید.پس ببینید چقدر برام عزیز و قابل اعتمادید.به هیچکدوم از دوستای حقیقی و فامیلامم نگفتم و فعلنم نمیخوام بگم!همین که خانواده ام بدونن و شماها،کافیه.

به دعاها و انرژیهای مثبتتون اعتماد دارم،پس لطفا ازم دریغ نکنید.

سعی میکنم روزانه های این چند روزم براتون بنویسم فردا پس فردا.

دوستتون دارم

مواظب خودتون باشید

بای


نظرات 41 + ارسال نظر
baiza 15 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 11:58 ق.ظ http://mydailydiar.blogsky.com

مهناز عزیزم سلام، واقعا و از صمیم قلب برات تبریک میګم ایشاالله این دوره رو با سلامتی کامل سپری کنی و فرشته کوچولوتو بخوبی و سلامتی بدنیا بیاری، واقعا خیلی خوشحال شدم. همیشه با ساشای عزیزم و همسرت شاد و سلامت باشی عزیزم.

سلام عزیزم
قربونت برم عزیزم.
خیلی لطف داری بیضا جون.
میبوسمت

ویولا 14 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.sadafy.persianblog.ir

وای جونممم مهناز تبریککککککککککک خیلی ذوق کردم الهی به سلامتی راستش منم این چند تا پست یکم مشکوک شده بودم بهت ولی الان که گفتی بارداری خیلی خوشحال شدم...یاد پارسال این موقع... بی بی کوالا فقط چند روزش بود... چه روزهای سخت ولی زیبایی بود... خیلی سریع گذشت و میگذره.... خیلی خوشحالم برات عزیزم.ایشالا همه چیز به خوبی پیش بره. بوسس

ای جاااااااانم عزیزم!
آره واقعا چقدر زود گذشت!یادمه اون روزا رو!
قربون محبتت عزیزدلم.
فدای تو
میبوسمت

شیرین 13 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 07:33 ب.ظ

مهناز جون تبریک دیدی قبل از خودت من خواب بارداریتو دیدم همه همکارام به خواب های من اعتقاد دارن این حس ششم ورویا های صادقه خیلی وقت ها باعث اسیب به خودم شده انگار هرچیزی رو دوبار تجربه میکنی برای من دعا کن این روزها خیلی محتاجم

مرسی عزیزم
آره یادمه!
چه جالب!
ایشالله که خدا بهترینها رو قسمتت کنه عزیزم.

شیما 13 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 12:08 ق.ظ

مهناز خانوم مبارک باشه ان شالله پاقدم عضو جدید خانواده پر خیر و برکت باشه ....ازینکه همش خابالو بودی حس کردم باردار باشی.منم اوایل بارداری همششش میخابیدم یعنی کاری به کارم نمیداشتن کل روز رو میخابیدم.الان پسرم دوسالشه ......

قربونت برم عزیزم
آره تو طول روز خابالو میشم و بعدازظهرها خیلی دلم خواب میخواد،ولی شبها اصلا نمیتونم درست بخوابم!
ای جااااان خدا برات حفظش کنه.

مهدیا 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 06:45 ب.ظ http://mahdia.blogsky.com

واااای تبریک می گم مهناز جان.خیلی خوشحال شدم.

قربونت برم عزیزم

نسیم 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 06:43 ب.ظ

با سلام خیلی خوشحال شدم امیدوارم به سلامتی بارتون زمین بزارید واز خدا میخواهم فرزند سالم وصالحی بهتون بده وهمیشه سایتون بالا سر بچهه هاتون باشه

سلام عزیزم
ممنون از محبتتون
قربونتون برم

فرزانه 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 05:36 ب.ظ

ای جااااان

عزیزم

ندا 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 05:33 ب.ظ

خیلی تبریک می گم به سلامتی❤️❤️❤️❤️

قربونت برم عزیزم

منصوره 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 04:43 ب.ظ

مبارک باشه خانوم،به سلامتی و دل خوش از خدا بهترین هارو براتون میخوان

قربون محبتت عزیزم.همچنین برای شما

یلدا نگار 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 04:29 ب.ظ http://yaldanegar.persianblog.ir/

سلام مهناز جان..مبارکه عزیزدلم.چه خبر خوب و دلنشینی.حتما دعا میکنیم.مراقب خودت باش.ایشالا به سلامتی بدنیا بیاد و کنار خانواده نازنینش خیلی خیلی قدمش مبارک..

سلام عزیزم
قربونت برم عزیزم
ایشالله
فدای تو

الهام 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 03:53 ب.ظ

ای جااان، مبارکه بانو، خیلی مبارکه...ایشالا سالم و سلامت روزهای شیرینی را با هم سپری می کنید و به سلامتی و شادی متولد میشه...
اون خانمه عجب فالگیر خوبی بوده ها....

قربونت برم عزیزم.خیلی لطف داری
فالگیره کلا همه رو درگیره خودش کرده!

مریم 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 03:37 ب.ظ http://marinez.persianblog.ir

تبریک میگم مهناز جان . انشالله به سلامتی این دوران رو طی کنی و نی نی جان رو بدنیا بیاری

قربونت برم عزیزدلم
ایشالله

Sara 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 03:34 ب.ظ

ای جانم مهناز جونم تبریک میگم انشاالله که قدمش خیر باشه
فالگیره کارش درسته بابا
الانه که دوستت چی بهت بگه
مهناز راستی باشگاه خطرناک نیست که بری مواظب خودت باش مامان گل
اتفاقا به من هم خیلی میگن دومیو بیار ولی واقعا ناراحت و عصبی میشم چون شرایط زندگیم خیلی بده ترجیح میدم فعلا تموم تمرکزم روی پسرم باشه الهی همیشه خوش خبر باشی

قربونت برم عزیزم
اتفاقا بهش نگفتم!بذار یه کم از دست فالگیره حرص بخوره،تا بعد بهش بگم!
آره کار خوبی میکنی.هیچکی مثل خوده آدم بهتر موقعیتشو نمیدونه!این چیزی نیس که کسی بخواد دخالت کنه.حتما باید آمادگی روحی و روانی و مالی و شرایط دیگه اش رو ادم داشته باشه تا بتونه تصمیم بگیره!
ایشالله که هرچی خیره برات پیش بیاد.

فروغ 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 01:43 ب.ظ http://roshaanaa.persianblog.ir

واااای مهناز خیلی خیلی خوشحال شدم از همون اول که میخوندم هی با خودم میگفتم ینی جی میتونه باشه؟
خیلی خیلی مبااااارک باشه
چه خوب که ساشا هم خوشحاله
ینی تا گفتی یاده فالگیره افتادم

ای جاااااااااانم!
قربون محبتت عزیزدلم
کلا همه سریع یاد فالگیره افتادن!لازم شد یه بار دست جمعی بریم پیشش!

mamandokhtaram 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 01:10 ب.ظ

وااااااااااااای مهناز جوووووون مبارکههههههه
نمیدونی چقدر شوکه شدممممممممممممم
چشمتون روشن
ان شاالله ک قدمش مبارک باشه
و با خودش روزی فراوون، برکت و نشاط بیاره براتون
ان شاالله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه.

حالا ازینا گذشته عجب فالگیری بوده اون طرففففف خخخ
چقدر کارش درست بوده هااااااا.

یه عالمه بوس و انرژی مثبت برات میفرستم

دیدی چه سورپرایزی براتون داشتم!هه هه
فدای تو عزیزدلم
کلا خبر بارداری من تحت الشعاع فالگیره قرار گرفت!
آره واقع!
فدا مدا

سارا84 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام مهنازجون خیلی خیلی مبارکه تبریک میگم عزیزم
بخدا من شک کرده بودم نمیدونی چقدرخوشحال شدم یدفعه حالم خیلی خوب شد بااین خبرت
حتما رراتون دعامیکنم

سلام عزیزم
قربونت برم
ای جاااااااان.این خوبیتو میرسونه که از شادی دیگران،شاد میشی!
فدای مهربونیت

فاطمه 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 10:50 ق.ظ

عزیزم مبارک باشه ان شا الله به سلامتی و خوشی این دوران شیرین رو طی کنی.

قربون محبتت عزیزم

شهره 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 07:27 ق.ظ

عزیزم مبارکه. بسلامتی ایشالله.فکرشم نمیکردم.البته شرایطش باشه خوبه. منکه از روحی و جسمی و نه مالی شرایطشو ندارم. ولی تو اطرافیانم اونایی که شرایط عالی هم دارن یا اصلا نمیخوان یا فقط یکی. ولی تو شرایط تو خیلیم عالیه خصوصا که خانوادت هم دورن و اینجوری سرگرمتر میشی. بهرحال کلم از ته دل تبریک میگم بهت.تو این دوران تو دعاهات منو همیشه یاد کنی ممنون میشم ازت.خبر خوبی بود عیدی همسزتو دادی بهش.

مرسی عزیزم
به نظرم دوتا بچه خوبه.البته به شرطی که خانواده شرایط روانی و مالیشو حتما داشته باشه و با آمادگی اقدام به این کار بکنه.
قربونت برم عزیزم.حتما

ژینوس 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 04:45 ق.ظ

به به مبارک باشه . انشاا... به سلامتی و خوشی
راستی به دوستتون بگید آدرس اون خانم فالگیر رو به ما هم بده :-):-)

قربونت برم عزیزم
فالگیره حسابی معروف شد!خخخخخ

مامان روژین 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 03:05 ق.ظ

وای مهنازمبارکه قربونت برم انشاالله که قدمش خیرباشه خداخیلی دوست داره که بهترین عیدی روبهت داده الان ساعت سه نصف شبه من ازصبح الان وقت کردم پستت روبخونم نمیدونی چقدخوشحال شدم ترسیدم جیغ بزنم شوهرموبچه هابیدارشن بازم میگم مبارکه فقط توروخدادعایادت نره الان نفس توحقه زودی قبول میشه مواظب خودتو بارت باش

قربونت برم عزیزدلم
ایشالله...
واقعا بهترین عیدی بود برامون
ای جاااااااان عزیزم!
دوست خوبمی
چشششششم حتما
فدای تو

نسترن 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 12:39 ق.ظ

ای شیطوووون .فکر کنم اولین نفری بودم که تشخیص دادم نی نی داری .نمیدونم یا تو اینستا بود یا اینجا .حدودا دوهفته پیش بود بنطرم .خیلط خیلی تبریک میگم .مراقب خودت باش .فکر کنم دیگه نباید باشگاه بری چون دوستم که الان 4ماهه بارداره دکتر بهش گفته که تا 4 5 ماه نباید ورزش کنه

آره گفته بودی توام
قربونت برم عزیزم
نه بابا!اینجوری که خونه نشین میشم!دکتر بهم یه توصیه هایی کرد که همونا رو رعایت کنم،ایشالله مشکلی پیش نمیاد.
خب اونوقت از ماه پنجم که دیگه سنگین میشه و بخوادم نمیتونه ورزش کنه که!

لی♡لی 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 12:11 ق.ظ

سلااااااام
اولین کامنتمه هااااا...ازهمون اول که همش میگفتی خوابم میاد فلان جام درد میکنه و... باخودم میگفتم این مهنازحامله است نمیخواد قبول کنه....درهرصورت خیلی خوشحال شدم به سلامتی ایشالله نه ماه رو بگذرونیو به دنیابیاریش
دختره میدووووونم...ببین کی گفتم

سلام عزیزم
به به،خوش اومدی به جمع روشنا!
واقعا؟چه بامزه!
قربونت برم
اگه جنسیت شناسیتم مثل تشخیص بارداریت خوب باشه،حتما باید یه دفتر طالع بینی و فالگیری بزنی چون کارت حسابی میگیره!

سپیده مامان درسا 12 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 12:10 ق.ظ

مبارکه مهناز جونم ان شالله به سلامتی نی نی ناز به دنیا بیاد
چقدر خوبه از رو برنامه ...
خدایا خودت پشت و پناه همه باش
ببوس ساشا جون و از طرف من

قربونت برم عزیزم
فدای محبتت

اکرم 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام مهناز جانم . خدا میدونه چقدرررررر دلم شاد شد .
مبارکتون باشه عزیزم .
خیلی خیلی مراقب خودت و اون کنجد توی دلت و البته ساشای خوشگلم باش .
راستی مهناز جون ،چههههههههه فالگیر توپی !!!! کاش دسته جمعی یه سر میرفتیم پیشش و برمیگشتیما

سلام عزیزم
ای جاااااان.الهی خدا همیشه دلتو شاد کنه مهربونم
چشم عزیزم
خخخخخخخخ آره بریم

کتی 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 10:22 ب.ظ

درضمن پسرها همه6داداشی دوست دارند. ...ماهان من هم منتظر داداش بود.....خیلی هم به موقع بود.آفرین

حالا کلا ساشا چون دختربچه ها رو دوس داره،مخصوصا دختر داداشمو،من فکر میکردم دوس داشته باشه بچه دختر بشه!ولی انگار حق با توئه،پسرا داداشی هستن!اتفاقا دوتا داداشم خوبه!هرچی خدا بخواد
قربونت

کتی 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 10:12 ب.ظ

به به مبارک باشه....به سلامتی. ..منم پارسال اینم قع باردار بودم. ...فرزنددومم را....الان کیانم 8ماهشه. ...خیلی کارخوبی کردید خیلی. .ازروی داداش ساشا ببوس

قربونت برم عزیزم
ای جااااااان.ایشالله خدا برات حفظشون کنه
فدات بشم

nasim 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام مهناز جون مبارک باشه،وایشالا که این نه ماه خیلی راحت و خوب بگذره،ولی مهناز جون عجب فالگیری بوده

سلام عزیزم
قربونت برم
ایشالله
آره واقعا!

سحر۲ 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 09:37 ب.ظ

جااانم,مبارکه
همه چیز عااالی پیش میره,انشالا
آرومه آروم باش و خیالت راحت باشه.

قربونت برم عزیزم
ایشالله

مهسا 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام عزیزممم به سلامتی مبارک باشه خیلیی
افرین که زود اقدام کردی
به نظرم بهترین تصمیم رو گرفتین:

سلام عزیزم
قربونت برم
البته همچینام زود نیستشا
مرسی گلم

الهام از کرج 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 06:19 ب.ظ

ای جااااااانم مهناز مبارکه.انشاالله قدمش خیر باشه.پس فالگیره اشتباه نکرده بود

قربونت برم عزیزدلم
آره انگار یه چیزایی فهمیده!

بهاره 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 06:16 ب.ظ

عزیزممممممم تبریک میگم...بسلامتی ایشاله...چقدررر خوشحال شدم

منم یه دختر هشت ساله فقط دارم دلم بازم بچه میخواد ولی شرایطشو نداریم اصلا....خیلی برات دعا میکنم که همه چی بخوبی پیش بره

قربونت برم عزیزم
آخی عزیزم.خدا حفظش کنه.الهی که هرچه زودتر شرایطتتون جور بشه و خدا یه فرشته دیگه هم قسمتتون کنه.
فدای محبتت

پونه 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 05:51 ب.ظ

خدا رو هزاران بار شکر انشاا.. همگی سلامت باشین

خداروشکر....
ایشالله
قربونت برم عزیزم

نیاز 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 05:12 ب.ظ

واوووووویییی مهنازی نی نی مبارکه
ایشااله سلامت بدنیا بیاد
خوب کاری کردی ما که تنبل شدیم رفت
ووووی مهناز عجب فالگیری بوده

مررررسی عزیزم
ایشالله
توام بیار دیگه!الان واسه توام زیاد دیر نیستا!
آره باید برم پیشش

نجمه 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام عزیزم
مبارررکه
انقدر خوشحال شدددم
اصلا بغضی شدم. مرسی که به ما هم گفتی. انشالله 9 ماه اروم و عشقولی داشته باشین
ای جاانم به ساشا. انشالله خدا حافظتون باشه

سلام عزیزم
ای جااااااان.قربون محبتت
عزیزدلمی
ایشالله

لیلی 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 04:51 ب.ظ

عزیزم تبریک میگم تبریک
داری یه بچه ماه میاری اونم نیمه دومی
ای جونم قدمش خیر وبرکت باشه عزیزدل

قربون محبتت عزیزدلم

شهرزاد 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 04:29 ب.ظ

وااااااااااااااااااای مهناز چقد خوشحال شدم .... مبارک باشه ... واقعا از ته دلم ذوق زدم وقتی خوندم پستت رو ... ایشالا سالم باشین .... اصلا نمیدونم چی بگم فقط نیشم تا بنا گوشم باز شده دقیقا مثل این شکلکه برات بهترینا رو میخوام از خدا دوست خوب من ...

ای جاااااااان
قربونت برم
دقیقا منم وقتی جواب آزمایشو گرفتم همین شکلی بودم!

مامان طلاخانوم 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 04:00 ب.ظ

واااای دست و جیغ و هووووورا
مهناز جون تبریک میگم
انشاللله به سلامتی فرشته کوچولو بیاد تو بغلت و بارداری عالی و لذتبخشی داشته باشی.
واااای من خییییلی خوشحال شدم.بنظرم اکثر ما پدر و مادرها بخاطربچه اول هم که شده دوست داریم که دومی رو هم داشته باشیم اما بخاطر شرایط یکم تردید داریم.
عالی بود این خبر
انشالله خبر زایمانت رو بدی و در کنار هم چهارتایی همیشه سلامت و شاد باشید.میبوسمت مامان ساشا جون و نی نی کوچولو

قربونت عزیزدلم
فدای تو
من همیشه دوتا بچه دوس داشتم.خداروشکر...
همیشه بهم لطف داری مهربونم.ایشالله...

ترانه 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 03:45 ب.ظ tp://

وایییی کلی خوشحال شدم.مبارکه عزیزم.انشالله به سلامتی دنیا بیاد.
در ضمن آدرس فالگیر دوستت رو هم میخواستم

قربونت برم عزیزم
ها ها ها

الهام ک 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 03:08 ب.ظ

عزیزم صمیمانه تبریک میگم
انشالله که به سلامتی و دلخوشی این دوره رو سپری کنید. هیچ خبری به خوبی خبر یه فرشته ی تو راهی نیست، ازتون خواهش میکنم دعا کنید فرشته کوچولوی من هم صحیح و سالم به دنیا بیاد

قربونت عزیزم
آخی عزیزم!پس توام یه فرشته کوچولو داری!
الهی که صحیح و سالم به دنیا بیاد.
مواظب خودت باش گلم

مرمر 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 03:06 ب.ظ

مبارک باشه دیدی گفتم یه بار دیگه بی بی چک بزار بدون دستکاری

مرسی عزیزم!
دیگه گفتم یه دفعه آزمایش بدم بهتره.

بنفشه 11 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 02:50 ب.ظ

عزیزم چه خبر خوبی... مراقب خودت باش انشالله که با سلامتی کامل این نه ماه را طی میکنی و به خوبی و خوشی چهار نفره میشید

قربونت برم عزیزم
ایشالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.